firsttime

tražimo rešenje za trajno poverenje


PONUDI INOVATIVNI LOYALTY PROGRAM O KOME ĆE SE PRIČATI!


OTP banka je već prepoznata kao lider u digitalizaciji i savremenim bankarskim rešenjima. Sada želimo da napravimo još jedan iskorak i zajedno sa vama kreiramo inovativni program lojalnosti koji će podići standarde u industriji.

Pozivamo kreativne timove sa iskustvom u razvoju digitalnih proizvoda da pokažu svoje veštine i viziju kroz proces podržan od strane mentora i stručnjaka.

Ovo je vaša šansa da redefinišete šta bankarstvo može da bude za krajnjeg korisnika - mesto gde se dolazi ne samo po finansijsku uslugu, nego i po dodatnu vrednost, pogodnosti  i osećaj pripadnosti.


Prijavi seRegistrujte se da biste pristupili prijavnom formularu

Problem koji se rešava, tema i cilj Izazova

U današnjem tržišnom okruženju, akvizicija i zadržavanje klijenata zahtevaju proširenje ponude van okvira klasičnih bankarskih proizvoda, uključujući nefinansijske benefite koji utiču na lojalnost i zadovoljstvo korisnika.

Klijenti očekuju personalizovanu, relevantnu i vrednosno orijentisanu uslugu koja prevazilazi ulogu banke kao isključivo finansijskog posrednika. Model „one-stop-shop“ ili digitalne tržišne platforme (marketplace) postaje novi standard, uz dostupnost usluga kroz digitalne kanale.
OTP banka želi da na tržištu ponudi izvanredan program lojalnosti i member get member program: integrisano i sveobuhvatno rešenje — u pogledu funkcionalnosti  — koje bi efikasno podstaklo angažovanost postojećih klijenata kroz alate za motivaciju i razvoj dobrih navika kod klijenata.

Kraljni cilj ovog Izazova je da dođemo do rešenja koje predstavlja dugoročni, skalabilan i merljiv sistem korisničkog angažovanja koji kombinuje:
digitalnu efikasnost
povezanost sa brendom
poslovni rast kroz povećanu lojalnost
Rešenje treba da bude program koji može biti integrisan u različite digitalne kanale (website, obavezno m-bank aplikaciju). 

Koga pozivamo

 Izazov je usmeren ka timovima koji:

  •  Imaju gotovo rešenje za program lojalnosti i preporuka.

  • Mogu da smisle i isporuče rešenje koje bi dovelo do dugoročnog zadržavanja korisnika i  istovremene akvizicije novih klijenata putem strateški vođenog programa lojalnosti i preporuka

Od timova se očekuje: 
Da najmanje jedan član tima ima registrovano pravno lice (preduzetnička radnja ili preduzeće) - članovi tima se mogu prijaviti i kao zaposleni u pravnom licu koje će biti nosilac projekta čiji osnivač ne učestvuje lično u takmičenju, uz dostavljanje ovlašćenja odgovornog lica da tim u sastavu koji se prijavljuje može da učestvuje u Izazovu. 

Ukoliko nemaju gotovo rešenje, nego isto treba da smisle: da imaju 2 do 5 članova tima - članovi tima koji se prijave za Izazov moraju ostati do kraja Izazova. Tim po svom nahođenju u toku realizacije klikabilnog prototipa može uključiti dodatne članove tima sa potrebnom ekspertizom. Tim bi trebalo da sadrži sve veštine neophodne da bi se razvio proizvod do nivoa klikabilnog mockup-a, kao što su UX/UI dizajn, product design i menadžment, testiranje i validacija itd.

Da učestvuju na Info događaju u punom sastavu i za timove koji smišljaju rešenje - da prezentuju rešenje na Demo danu. 

Detaljniji opis uslova za prijavljivanje i pravila takmičenja možete naći ovde. Prijavom za učešće u Izazovu preko internet stranice, sva prijavljena lica potvrđuju da su pročitala ova pravila, da su sa njima saglasna i da ih prihvataju u potpunosti kao pravno obavezujuća. 

Kako izgleda proces takmičenja?

Registracija na OTP Connect platformi

Prvi korak predstavlja registracija vaše kompanije na OTP Connect platformi. Registraciju možete izvršiti klikom na dugme u nastavku.

Nakon registracije dobićete email u okviru koga se nalazi link za aktivaciju vašeg naloga, čime je proces registracije završen. 

Popunite formular za učestvovanje u Izazovu

Nakon uspešne registracije, potrebno je da popunite prijavni formular za učestvovanje u Izazovu. 

Info dan

Timovi  koji prođu u uži izbor, biće obavešteni od strane Organizatora i za njih će biti organizovan  događaj - Info dan, na kome će čuti više detalja u vezi sa temom. Timovi koji nemaju već gotovo rešenje će tokom ovog događaja imati prilike da krenu da rade na smišljanju rešenja.  

Naredna faza se razlikuje u odnosu na fazu razvoja rešenja koju je tim prijavio

Nedelju dana nakon Info dana, biće organizovan Demo dan tokom koga će timovi predstaviti ekspertskom žiriju banke svoja rešenja. Tom prilikom će žiri odabrati 3 najperspektivnija rešenja koja će dobiti priliku da uz mentorsku podršku validiraju svoja rešenja u narednih 5-6 nedelja. Nakon validacije, banka će obavestiti timove koje sve informacije i dokumentaciju o svom rešenju moraju da dostave.

Nakon Info dana, banka će timovima dostaviti pregled svih pitanja i dokumentacije koju moraju da dostave da bi se bolje sagledalo kako rešenje tačno funkcioniše. Tokom ovog perioda, banka može tražiri dodatna pojašnjenja, procene, kao i sastanak sa predstavnicima tima.

Provera dostavljenih informacija

Stručni tim banke radi procenu svih informacija koje su timovi dostavili o svojim rešenjima i donosi odluku o daljim koracima procesa o čemu će obavestiti timove. 

Tok takmičenja "Tražimo rešenje za trajno poverenje"

  • 25.09. - 14.10.

    Prijava ideja

  • 14. - 17.10.

    Selekcija i obaveštavanje timova o prolasku u uži krug

  • 18.10.

    Info dan

Timovi koji smišljaju rešenje:

Timovi sa gotovim rešenjem:

  • 25.10.

    Demo dan

  • 27.10. - 15.12.

    Finalisti rade na razvoju i validaciji rešenja + popunjavanje upitnika i dostavljanje dokumentacije

  • 19.10. - 15.12. 

    Popunjavanje upitnika i dostavljanje dokumentacije + Due diligence

  • 15.12. - 19.01.

    Provera dostavljanih informacija i donošenje odluke o daljem toku Izazova

*postoji mogućnost promene datuma za određene faze, o svakoj promeni će učesnici biti blagovremeno obavešteni

Info dan:

Za timove koji prođu u uži krug, biće organizovan Info dan, 18. oktobra, sa početkom u 10h u ICT Hub-u, Kralja Milana 10. 

Timovi će na raspolaganju imati prostorije ICT HUB-a u periodu od 10h do 18h. 

Detaljna agenda Info dana će biti poslata odabranim timovima naknadno.

FAQ

Pronađite odgovore na najčešća pitanja

Cilj izazova je dolaženje do programa lojalnosti i preporuke kroz kreiranje integrisanog i sveobuhvatnog rešenja — u pogledu funkcionalnosti — koje bi efikasno podstaklo angažovanost postojećih klijenata kroz mehanizme nagrađivanja za poželjna ponašanja.

Timovi sa iskustvom relevantnim za dizajn rešenja i kapacitetima da rešenje isporuče. Bar jedan član tima mora imati registrovano pravno lice, ili dozvolu za učešće u ime pravnog lica. Jedno pravno lice može da prijavi jedan tim za takmičenje.

Prvo se morate registrovati na platformi, klikom na dugme "Registrujte se", a potom na stranici Izazova klikom na dugme "Prijavi se" popunjavate online formu za prijavu.

Svi učesnici Izazova koji budu pozvani na Info dan dobijaju poklone.
Ukoliko stručna komisija banke proceni da postoji dobar potencijal među rešenjima i da je to izvodljivo, najbolja rešenja biće pozvana na tender i dobijaju mogućnost da postanu vendor banke. 
Banka zadržava pravo da ne izabere pobednika ukoliko ni jedno od rešenja ne odgovara dovoljno dobro na postavljeni izazov.
Detaljan opis takmičenja nalazi se u Pravilniku na linku.
Dodatna pitanja se mogu uputiti na email adresu otpconnect@otpbanka.rs
```

Poznajete timove koji odgovaraju našem opisu?
Prosledite im poziv da se prijave za Izazov!