firsttime

kažeš inovacija, misliš aplikacija


NAPRAVI APLIKACIJU ZA DETE U SEBI!


Pridružite se OTP banci u IZAZOVU za kreiranja inovativne mobilne aplikacije za bankarstvo namenjenoj mladima.

Pozivamo KREATIVNE TIMOVE koji su radili na razvoju digitalnih proizvoda da pokažu svoje veštine i viziju kroz proces podržan od strane mentora i stručnjaka.

Takmičenje počinje IDEATON događajem na kome  će timovi imati 48 sati za kreiranje koncepata rešenja.

Tri tima sa najbolje osmišljenim rešenjima na Ideatonu osvajaju po €3.000 za dalju validaciju i dizajn svojih koncepata u narednih 7 nedelja. 

Na Demo danu finalisti predstavljaju rešenje i takmiče se za glavne nagrade: 
€5.000 za pobednika, €3.000 za drugo mesto i €2.000 za treće.

Ovo je više od takmičenja, ovo je vaša šansa da redefinišete bankarstvo za sledeću generaciju i napravite važan pozitivan uticaj na društvo.


Prijavi seRegistrujte se da biste pristupili prijavnom formularu

Koji problem se rešava Izazovom?

U današnjem digitalnom dobu, tradicionalno bankarstvo ima izazov da angažuje i obrazuje mlađu generaciju, uzrasta od 11 do 18 godina. Mladi su suočeni sa složenim finansijskim svetom bez njima bliskih alata za efikasno upravljanje finansijama. Zato je OTP banka u septembru prošle godine lansirala jedinstvenu OTP Junior Mastercard karticu namenjenu ovom uzrastu, a sada ide korak dalje i uz podršku kompanije Mastercard i ICT Huba traži inovativna rešenja za premošćavanje ovog jaza.

Izazov leži u stvaranju intuitivne bankarske aplikacije koja pojednostavljuje upravljanje finansijama i uključuje osnovnu finansijsku pismenost, prilagođenu mladima.

Tema i cilj Izazova "Kažeš inovacija, misliš aplikacija"

OTP banka želi da ponudi na tržištu prvo efektivno, lako i korisno rešenje za bankarstvo za mlade.

Ovo je poziv za timove koji bi da redefinišu odnos koji mladi ljudi imaju ka finansijama i upravljanju novcem, čineći bankarstvo pristupačnim i edukativnim iskustvom.

Cilj takmičenja je izbor najboljeg idejnog rešenja za bankovnu aplikaciju za mlade.

Odabrana rešenja u prvoj fazi takmičenja kroz sedam nedelja razvijaće klikabilni mockup koji će predstaviti na Demo danu.

Tačni zahtevi, uslovi i ograničenja Banke za samu aplikaciju će biti definisani na početku Ideatona.

Koga pozivamo

OTP Banka poziva timove iskusnih učesnika, bilo da su deo nezavisnih entiteta ili većih kompanija, koji su učestvovali u razvoju sličnih rešenja ili u projektima razvoja digitalnih proizvoda. Poželjno je iskustvo u stvaranju korisničkih aplikacija ili tehnologije usmerene ka mlađoj publici. 

Od timova se očekuje: 

Da najmanje jedan član tima ima registrovano pravno lice (preduzetnička radnja ili preduzeće) - Članovi tima se mogu prijaviti i kao zaposleni u pravnom licu koje će biti nosilac projekta čiji osnivač ne učestvuje lično u takmičenju. 

Da imaju 2 do 5 članova - Članovi tima koji se prijave za Ideaton moraju ostati do kraja izvođenja projekta. Tim po svom nahođenju kasnije u toku realizacije klikabilnog prototipa može uključiti dodatne članove tima sa potrebnom ekspertizom. Tim bi trebalo da sadrži sve veštine neophodne da bi se razvio proizvod do nivoa klikabilnog mockup-a, kao što su UX/UI dizajn, product design i menadžment, testiranje i validacija itd.

Da učestvuju na Ideaton događaju u punom sastavu i prezentuju rešenje na Demo danu.

Detaljniji opis uslova za prijavljivanje i pravila takmičenja možete naći ovde. Prijavom za učešće u Izazovu preko internet stranice, sva prijavljena lica potvrđuju da su pročitala ova pravila, da su sa njima saglasna i da ih prihvataju u potpunosti kao pravno obavezujuća. 

Kako izgleda proces takmičenja?

Takmičenje je podeljeno u dve faze. 

Faza I - Ideaton  

Nakon što se registrujete na platformi i potom popunite prijavni formular, sledi inicijalna selekcija timova za učešće u izazovu od strane Organizatora. 

Timovi dobijaju obaveštenje o učešću na Ideatonu koji se održava u ICT Hub-u, Beograd, od 8. do 10. marta 2024. 

Na Ideatonu tokom 48 h timovi razvijaju koncept rešenja mobilne bankarske aplikacije uz radionice,  mentorsku podršku i interakciju sa ciljnom grupom. 

Na kraju Ideatona, timovi pred žirijem prezentuju rešenja u trajanju od maksimalno 7 minuta, nakon čega slede pitanja žirija. 

Nakon prezentacija žiri bira timove za sledeću fazu takmičenja - razvoj klikabilnog prototipa i dobijaju budžet €3.000 po timu .

Faza II - Razvoj               

Odabrani timovi ulaze u fazu validacije rešenja i izradu klikabilnog prototipa.

Pre ulaska u fazu razvoja, timovi imaju 2 nedelje da dostave plan rada, nakon čega imaju 7 nedelja za testiranje i razvoj prototipa. 

Tokom procesa validacije timovi imaju mentorsku podršku i komunikaciju sa ciljnom grupom.

Na Demo danu, timovi prezentuju rešenje u Figmi u trajanju do 15 minuta. 

Žiri ocenjuje rešenja na osnovu jačine dokaza istraživanja potreba korisnika, inovativnosti, primene, funkcionalnosti, dizajna i kvaliteta prezentacije. 

Timovima se dodeljuju novčane nagrade, €5.000 za pobednika, €3.000 za drugo mesto i €2.000 za treće,  a OTP banka Srbija može izabrati rešenje ili elemente rešenja za implementaciju nezavisno od osvojenih nagrada.

Po završetku takmičenja, Banka preuzima dalji razvoj rešenja. Banka zadržava pravo da ponudi dalju saradnju timovima ili pojedincima koji su radili na rešenju

Timovi koji učestvuju na takmičenju ulaze u grupu verifikovanih vendora Banke i mogu biti kontaktirani za buduću saradnju.


Tok takmičenja "Kažeš inovacija, misliš aplikacija"

  • 09.02. - 29.02. 

    Prijava ideja

  •  01.03. - 04.03.      

    Selekcija

  • 05.03.

    Obaveštavanje timova o učešću

  • 08. - 10.03. 

    Ideaton događaj

  • 25.03 - 07.05.

    Rad na validaciji predloga rešenja

  • 13.05.

    Demo dan - Predstavljanje rešenja

Ideaton događaj:

Početak u petak 08.03 u 18.00h u prostorijama ICT HUB Kralja Milana 10.

Timovi će na raspolaganju imati prostorije ICT HUB-a u periodu od 18.00h u petak do 16.00h u nedelju. Potom će u nedelju 10.03 u 16.00h nastupiti prezentiranje rešenja i izbor pobednika.

Detaljni vremenski tok i raspored samog Ideaton događaja će biti poslati učesnicima naknadno.

FAQ

Pronađite odgovore na najčešća pitanja

Izazov se fokusira na osmišljavanje i dizajn inovativnih funkcionalnosti mobilne aplikacije za bankarstvo, namenjene mladima.

Timovi sa najmanje 2, najviše 5 članova, sa iskustvom relevantnim za dizajn proizvoda. Bar jedan član tima mora imati registrovano pravno lice, ili dozvolu za učešće u ime pravnog lica. Jedno pravno lice može da prijavi jedan tim za takmičenje.

    Prvo se morate registrovati na platformi, klikom na dugme "Registruj se" ili na dugme "Sign up", a potom na stranici Izazova klikom na dugme "Prijavi se" popunjavate online formu za prijavu.

    Izazov se sastoji od dve faze: Ideaton i Razvoj. 
    Ideaton obuhvata razvoj koncepta, a faza Razvoja validiranje koncepta i kreiranje klikabilnog prototipa. 
    Ideaton se održava za vikend 08-10.03.2024, a faza razvoja u trajanju od 7 nedelja posle Ideatona. 
    Izazov se završava Demo danom u maju na kome će timovi pred predstavnicima OTP banke prezentovati rešenje. 

    Da, jer je svaki dan Izazova važan za razvoj koncepta.
    Prvog dana (petak) učesnici dobijaju detaljne  instrukcije za učešće u Izazovu i kreiranje koncepta. 
    Drugog dana (subota), učesnici će imati radionice koje će im pomoću u razvoju koncepta, mentorsku podršku kao i priliku da razgovaraju sa predstavnicima ciljne grupe. 
    Trećeg dana (nedelja) učesnici predstavljaju svoje koncepte i takmiče se za prelazak u narednu fazu Izazova.

      Na kraju prve faze Izazova, Ideatonu, koncept rešenja se predstavlja kroz prezentaciju (izbornog formata). Na Demo danu, klikabilni prototip se predstavlja u Figmi. Detalji sadržaja prezentacija rešenja će biti objavljeni na početku Ideatona.

      Ocenjivanje se zasniva na inovativnosti, funkcionalnosti, dizajnu, kvalitetu rešenja, istraživanju i mapiranju potreba korisnika, kao i kompatibilnosti sa rešenjima koje Banka već ima.

      Svi učesnici Izazova dobijaju poklone.
      Tri najbolja tima koja se na Ideatonu izaberu za razvoj koncepta u klikabilni prototipu dobijaju po 3.000 EUR. 
      Na kraju faze razvoja, na Demo danu, najboljim rešenjim dodeljuju se novčane nagrade i u iznosima od 5.000 EUR za prvo mesto, 3.000 EUR za drugo mesto i 2.000 EUR za treće mesto. 

        Nagrade se uplaćuju pravnim licima koje su učesnici naveli u prijavnoj formi na račun koji je otvoren kod OTP banke.

        Rok za prijavu je do 29.02.2024.
        Timovi će biti obavešteni o učešću do 05.03.2024.
        Ideaton događaj će se odviti od 08-10.03.2024.
        Faza Razvoja traje od 25.03 do 07.05.2024.
        Demo Dan će biti održan 13.05.2024.

        Detaljan opis takmičenja nalazi se u Pravilniku na linku
        Dodatna pitanja se mogu uputiti na email adresu otpconnect@otpbanka.rs 

          Nagrade se uplaćuju pravnim licima koje su učesnici naveli u prijavnoj formi na račun koji je otvoren kod OTP banke.

          O organizatorima

          OTP BANKA

          OTP banka Srbija je prepoznata na našem tržištu kao pionir u inovacijama i digitalizaciji, lider u svom domenu poslovanja koji predvodi promene, a pokreće nas  želja da pružimo najbolje moguće iskustvo našim klijentima. Zato smo uveli brojna unapređenja procesa i funkcionalnosti, implementirali smo  napredna tehnološka rešenja i kontinuirano idemo u pravcu razvoja praktičnih i savremenih usluga i proizvoda kojima naši klijenti mogu pristupiti jednostavno i brzo. 

          Čvrsto uvereni u važnost saradnje sa startap i fintech zajednicom sa kojom već duži niz godina sarađujemo, u 2023. godini smo kreirali OTP Connect kao most između tradicionalnog bankarstva i modernih tehnoloških rešenja. OTP Connect je odraz naše ambicije da ova saradnja bude strukturirana i da zajedničkim snagama kreiramo nove vrednosti.

          Inovativnost je jedan od strateških stubova poslovanja OTP Grupe kojoj pripadamo, jedne od najbrže rastućih i vodećih bankarskih grupacija Centralne i Istočne Evrope prisutne u 12 zemalja. 

          ICT HUB 

          U ICT Hub-u otključavamo potencijal ljudi i kompanija da stvore promenu za koju verujemo da je svetu potrebna. Od 2014. okupljamo pojedince, startape, mala i srednja preduzeća, kompanije i druge organizacije i služimo kao partneri na njihovim misijama. Brzo smo izrasli u jednog od ključnih igrača u lokalnom i regionalnom ekosistemu inovacija. Danas četiri ključna segmenta usluga ICT Hub-a su: konsalting za inovacije, osmišljavanje, razvoj i implementacija projekata finansiranih od strane donatora, ulaganja u startape u ranoj fazi razvoja i pružanje rešenja za rad i događaje.

          Poznajete timove koji odgovaraju našem opisu?
          Prosledite im poziv da se prijave za Izazov!